iTaxi współpracuje z hotelami. Mniej pracy dla recepcjonistów…

fot. © sepy - bank zdjęć Fotolia.com


Reklama
Artykuł znajduje się poniżej reklamy

iTaxi uruchomiło specjalną usługę dla branży hotelarskiej. Teraz w wybranych hotelach w Warszawie oraz Poznaniu goście mogą zamówić taksówkę oznaczoną charakterystycznym logo iTaxi za pomocą ekranu dotykowego, umieszczonego w pobliżu recepcji.

Klient sam wybiera taxi

fot. iTaxi / mat. prasowe

fot. iTaxi / mat. prasowe

Hotel Harenda, zlokalizowany w pobliżu Starego Miasta w Warszawie, a także ILON HOTEL, Hotel Royal i Blow UP HALL 5050 usytuowane w samym centrum stolicy Wielkopolski, to niektóre z hoteli partnerskich, które zdecydowały się na współpracę z firmą iTaxi. Od początku stycznia za sprawą elektronicznego standu umieszczonego przy recepcji we wskazanych hotelach, każdy z gości może zamówić taksówkę iTaxi. O jej podstawieniu klient zostanie indywidualnie powiadomiony smsem, dzięki czemu nie będzie zmuszony czekać na zewnątrz budynku.


Reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy

System iTaxi jest przydatny zarówno przy pojedynczych, jak i zbiorowych zamówieniach. W przypadku konferencji czy seminariów, organizowanych w hotelu, gdzie istnieje konieczność obsłużenia kilku klientów jednocześnie, usprawnia i przyspiesza proces zamawiania pojazdów. Wystarczy jedynie kliknąć przycisk „ZAMÓW TAXI”, a urządzenie samo wyszuka znajdujące się w pobliżu taksówki według wcześniej zaznaczonych kryteriów takich jak np. możliwość płatności kartą lub obecność fotelika dla dziecka.

Pobierz aplikację




Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.

[FM_form id="1"]