Aplikacja LinkedIn coraz bardziej przypomina tę od Facebooka? Najwyraźniej…

linked aplikacja

Oczywiście nie chodzi o to, że to źle, bo Facebook wygląda przecież całkiem dobrze (i wciąż się rozwija), ale kolejna aplikacja, której wygląd przypomina niebiesko-biały News Feed, to chyba już za dużo. Ale po kolei.

LinkedIn, a w zasadzie aplikacja mobilna od LinkedIna, przechodzi obecnie przez fazę ulepszeń, poprawek i redesignu. Pomimo tego, wciąż przypomina „siebie”, przez co firma zasługuje na duży plus.

Projekt Voyager, którego zaprezentował CEO firmy, Jeff Weiner, dostępny będzie zarówno dla systemu iOS jak i Android, a wkrótce potem pojawi się również nowa wersja strony internetowej.

fot. www.techcrunch.com

fot. www.techcrunch.com

 

Dlaczego postanowiono zmienić dotychczasową wersję appki? Weiner nie ukrywał, że Project Voyager różni się od starej wersji aplikacji, ale jednocześnie jest on bardzo zwarty, a jego uproszczona konstrukcja, podzielona na pięć sekcji (Strona główna, Wiadomości, Ja, Sieć, Szukaj) zdecydowanie ułatwi korzystanie z narzędzia. „Aplikacja będzie ewolucją tego, co dla użytkownika LinkedIn jest najważniejsze” – dodał na koniec szef firmy.

fot. www.techcrunch.com

fot. www.techcrunch.com

Nowa aplikacja, wzorem Facebooka, dostarczać będzie tylko te informacje, na których prawdopodobnie będzie Wam najbardziej zależało i, które będą dla Was najistotniejsza, a ponadto zapewni zupełnie inne doświadczenie rozmów, m.in. poprzez dodawanie GIFów czy naklejek.

fot. www.techcrunch.com

fot. www.techcrunch.com

 

Sekcja „Ja” nadal pozwoli na przeglądanie statystyk, m.in. dotyczących tych, kto odwiedził Wasz profil, kto zaktualizował swój profil oraz jak wykorzystać swoje kontakty do różnych interakcji z innymi użytkownikami. Firma zaprezentowała również nowy, odmieniony kalendarz, dzięki któremu użytkownicy będą mogli uzyskać informacje o poszczególnych osobach przed np. spotkaniem biznesowym z nimi.

Brzmi całkiem sensownie, prawda? I chyba nawet ten Facebookowo – podobny wygląd nie przeszkadza.

 

 

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.