1920 minut merytoryki, czyli kolejna edycja in_Digital Marketing Conference

źródło: facebook.com/inDigitalMarketingPL

Co czeka uczestników tegorocznej edycji in Digital Marketing? Kto pojawi się na scenie wydarzenia i o jakich tematach opowiedzą prelegenci?

Już jutro rusza festiwal wiedzy merytorycznej o marketingu cyfrowym – in Digital Marketing Conference & Expo. Tegoroczna edycja to 2 dni, 2 sceny, 1920 minut merytoryki i ponad 45 wystąpień. In Digital Marketing poświęcone będzie w całości tematyce pracy marketerów w świecie online.

in Digital Marketing 2018

Na dwóch scenach wydarzenia pokazane i przedyskutowane zostaną najnowsze trendy, narzędzia i techniki digital marketingu. W zależności od specjalizacji każdy znajdzie coś dla siebie. Praktycy będą mówili o tematach, w których się specjalizują i którymi zajmują się w codziennej pracy. Prelegenci będą też otwarci na indywidualne pytania uwzględniające specyfikę różnych branż. Będzie także możliwość porozmawiania o konkretnych zagadnieniach, które mogą pomóc uczestnikom.

Poruszane tematy

Wśród tematów znajdą się m.in. narzędzia i trendy digital marketingu, pozyskiwanie przy pomocy sieci społecznościowych oraz proste i skuteczne kampanie z influencerami. Prelegenci opowiedzą także o tym, co przyniosła zmiana Google Adwords na Google Ads, o prostych sposobach na poprawę UX, content marketingu i strategii komunikacji online. Uczestnicy poznają także 5 pierwszych kroków obecności marki w digitalu. Dowiedzą się również, jak zrozumieć mobilnego konsumenta, aby skutecznie sprzedawać.

Zaproszeni prelegenci

Na scenie pojawią się m.in. Aleksandra Bujanowska z Havas Media, Łukasz Kosuniak z B2B Power Group, Franciszek Georgiew z SocialTigers, Karol Wyszyński z Los Videos, Andrzej Gruszka z Hexecapital, Łukasz Felsztukier z Hycom, Marcin Woźniak z LiquidThread oraz Marta Ulman i Jakub Kwaczyński z Golden Submarine. Nie zabraknie także Janiny Bąk – Janina Daily, Jana Zająca z Sotrendera, Marty Sułkiewicz z Gemiusa czy Szymona Lisowskiego z Socjomanii.

Strefa Expo

Podczas wydarzenia znajdziemy także Strefę Expo, gdzie uczestnicy będą mogli przetestować różne narzędzia, usługi,  innowacyjne produkty lub zwyczajnie ciekawe i warte uwagi. Poza tym organizatorzy zapewniają wiele atrakcji, konkursy, strefę chillout oraz after party.

Wydarzenie jest akredytowane przez IAB Polska, co oznacza, że biorąc w nim udział możemy uzyskać punkty recertyfikacyjne DIMAQ (certyfikat Digital Marketing Qualification).

Bilety oraz pełny program są dostępne na www.indm.pl

MOBILECLICK jest patronem medialnym wydarzenia.


Reklama

Niech Cię widzą w sieci! - Grzegorz Miłkowski

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.